--------- PONEDJELJKOM 15 MINUTA IZA PONOĆI NA FEDERALNOM RADIJU ---------

Saturday, February 5, 2011

Intervju: Shtela



Nakon Disseta naš sljedeći sugovornik je Shtela iz CCC-a. Ukoliko vam uopšte treba predstavljati ovog čovjeka onda dobro razmislite da li ste na dobroj stranici. Shtela nam je ponudio možda I najzanimljivije odgovore do sada I ovaj intervju sigurno trebate pročitati.

Iskoristiti ćemo ovu priliku I da najavimo večerašnji nastup Targeta u AGu na kojem će pored Mladog Gospara nastupiti Sthela i SterMa. Bez obzira da li vas večerašnji program privlačio da dođete u AG ili ne, jednostavno, ukoliko volite rap muziku dužni ste podržati organizatora ovog događaja jer ono što nam se sprema u trećem mjesecu to zaslužuje. Još uvijek nas je strah da govorio o najavljenom spektaklu, ali kako se vrijeme bude približavalo očekujte veliki broj stvari vezanih za kultni NY dvojac na SP blogu!

Target (Tram 11) + Shtela (CCC) & Sterma @ AG, Subota 05.02.


1. Nakon dugo vremena u Sarajevu je održan jedan veći rap događaj na kojem su nastupila najistaknutija imena lokalne scene. Koliko ste zadovoljni čitavim događajem, od organizacije preko nastupa pa do publike?


Shtela: Prije svega, pozdrav ekipi Srednjeg Prsta, ali samo jedna ispravka na početku. 3C je imao nastup 30.10. 2010. tako da ljudi i nisu baš nešto puno čekali na rap događaj, a poslije nas je dolazio i onaj dečko Kandžija (ja mislim da se tako zove), mada je njegov nastup bio mali u Sobi. U svakom slučaju, što se mene tiče nastupi su bili odlični, organizacija standardna iskreno, a publika u Sarajevu po meni uvijek zakaže bio to naš nastup ili bilo koga drugog. Par puta se digne ruka i to je to.

2. Da li smatrate da u Sarajevu ima prostora za organizaciju ovakvih događaja odnosno da li za iste ima interesa među ljudima i da li vam kao izvođačima, ali i kao publici, ovakvi događaji nedostaju s obzirom da ih je prije bilo puno više?

Shtela: Sarajevo se po meni još nije naviklo nekako na domaći Hip Hop. Šta god da se uradi to ostane slabo popraćeno. Možda i nije toliko slabo s obzirom koliko imamo prostora u medijima. Ono što isto meni pravo ide na živce kod domaćih repera, prije svega ovih Sarajevskih, je to što veoma malo promoviraju svoje pjesme. Nema nekog žara, poleta ili šta ja znam već. Od kako je internet ušao u život izgleda kao da je sve riješio. Fisni album na mrežu i idemo dalje. Nije loše staviti album, čak šta više to je odlično, ali nema radijskih pojavljivanja, tv pojavljivanja. Meni je drago npr. da čujem nekog repera kada priča. Zvuči smiješno, ali je tako. Volio bih nekada čuti o čemu priča, kakva je njegova filozofija, da li stoji iza onoga što govori. Ne da mi dođe na nastup sa nekim tekstovima preozbiljnim, a u normalnoj priči ne zna dvije sastaviti kako treba. Meni iskreno pravo nedostaju rap nastupi. Upravu si da je prije bilo puno više, ali eto to se ne dešava samo u Sarajevu. Zatišje što se tiče Hip Hop-a je u čitavoj državi. Niti k’o crta, niti k’o brejka, ono par dj-ejeva što je bilo samo dragi Allah zna šta sada rade…Fale jebiga.

3. Ko je prema vašem mišljenju imao najistaknutiji nastup večeri i da li se kvaliteta nastupa domaćih izvođača podigla na veći nivo u odnosu na vrijeme prije par godina?

Shtela: Meni su svi bili dobri pravo, malo mi je išlo na živce ono udaranje Boom Box dvojca, dobri su i bez toga.Standardno su mi Kontra i Shtuka popravili noć, ali meni je bio najbolji moj kolega ajzer-Go i DJ Doll ili kako se već zove onaj sa duksericom što je bio na bini iz San Franciska :D

4. Najavite našim čitateljima projekat koji spremate i koji će uskoro ugledati svjetlo dana. (Zadnji dio rečenice je jako važan. Ukoliko niste sigurni da će te projekat završiti i da će biti dostupan za slušanje u nekom razumnom vremenskom periodu zamolili bi vas da se suzdržite od navođenja istih jer najavljenih projekata od kojih nikada ništa nije bilo je na domaćoj sceni i previše).

Shtela: 3C počinje sa snimanjem albuma koji bi trebao biti gotov na ljeto. Ništa okvirno još ne mogu reći, ali do ljeta će biti sigurno. U pregovorima smo sa nekim opasnim reperima koji bi se trebali naći na albumu. Mogu samo otkriti da će biti MC-ijevi koji ne dolaze sa Balkana.

5. Pohvale i zamjerke za Srednji Prst radio emisiju, blog, čitav projekat?


Shtela: Slabo se uhvatim u kući da poslušam emisiju. Obično skinem ono što postavite tako da ipak upratim šta radite. Čak šta više, primjetio sam da većinu informacija uzimamo sa istog site-a.

Sviđa mi se mnogo što radite i nemam nikakvih zamjerki, ali jedino mi je krivo, kao i vama vjerujem, što je ugašena 202-ka.

Puno pozdrava i Peace out!!!

Shtel@
Capital City Crew

P.S. Nadam se da nisam nikoga uvrijedio jer mi to nije bila namjera, a ko se našao uvrijeđenim neka malo očvrsne :D

2 comments:

Anonymous said...

momak koji je i čija je ekipa opisala sarajevsko odrastanje,mentalitet i furke.
Svaka čast,večeras ne sumnjam da će lashte i sterma zadat' znanje pored Tace,novi album se svakako očekuje na ulicama.

pis aut i vidimo se večeras (:

Unknown said...

Objasnio...

Post a Comment