--------- PONEDJELJKOM 15 MINUTA IZA PONOĆI NA FEDERALNOM RADIJU ---------

Sunday, May 8, 2011

Event Report II



Ekipa Srednjeg Prsta je 29.04, kada su Lobossi nastupali u Sarajevu, bila zauzeta radeći warm up za koncert Diyale tako da smo zamolili našeg saradnika SterMu da za blog napiše report sa ovog događaja. SterMa je zadatak shvatio jako ozbiljno i detaljno opisao sva događanja te večeri i zbog toga smo odlučili da ovaj tekst objavimo samostalno, a ne zajedno sa reportom događaja iz Balkana iste večeri. Posljedni u ovoj seriji reporta zajedno sa našim kratkim osvrtom na sve događaje očekujte u toku naredne sedmice.




Lobossi, Malter Crew, Shatt Matt, Capital City Crew

29.04.2011. godine
Club AG

Izvještaj s ovog event-a mi je stvarno nezahvalno pisati. Razloga je popriličan broj, ali onaj koji se izdvaja je dobro poznat, već standardan za sarajevske party-je – posjećenost, odziv, tzv. PODRŠKA. Priznaću, ja sam prvi među onima čija filozofija glasi ako ti se nešto ne sviđa nemoj ni ići na to, ili ako baš hoćeš podržat otiđi budi pola sata i ćao. Da je to bio razlog mizerne posjete nastupa Lobossa u AG-u, onda fakat ima previše mojih klonova ili šta god...

Odakle počet', tačnije koga sve okriviti? Prije svega želim stvarno pohvaliti Skojin rad kao organizatora u zadnjem periodu i što, slobodno mogu reći, na velika vrata vraća taj rep u Sa i stavlja ga na mapu, stvarno samo pohvale! Međutim, ako uzmemo u obzir da je internet s naglaskom na famozni «fejs» prekucao sve ostale medije i vidove reklamiranja nastupa, onda nije ni čudna činjenica da na Sarajevskim ulicama nije bilo plakata za pomenuti event (da ne bih griješio dušu možda ih je i bilo, ali moje oči ih usitinu nisu vidjele, što će opet dovesti do zaključka ili ih nije bilo ili nedovoljan broj ili loše lokacije kako god – loše!). Radijske najave u vidu džinglova, intervjua u vezi nastupa, najava od strane izvođača i sve vezano na temu, treba li uopste reći da nije bilo? Da ne bih razvlačio priču, vjerujem da već shvatate šta je pisac želio reći. Opet, treba biti realan i reći da party nije ipak tog kalibra da se neke šire mase moraju o njemu informisati pa da se toliko moralo ulagati u njegovu reklamu, vjerujem da ciljana publika i ko je trebao da zna, i sa ovako slabom promocijom, ZNAO JE!

Šta je onda problem? To što je istu noć bila Diyala u Balkanu, bar je meni to u AG-u prolazilo kroz glavu, a čujem da je ljudima na Diyali ista misao bila samo u suprotnom pravcu; loš datum, ipak je dva dana kasnije bio praznik rada i ljudi već počeli sa odmorima i roštiljem; ekipa koja nije vrijedna pažnje – Lobossi (najstariji rap duo u historiji scene zajedno sa živom legendom iste Kwonelom, sa novim materijalom); Mayer (MalterCrew) jedan od ljudi koji je postavio temelje i standardne BH hip hopa, u kojeg se mnogi mciji zaklinju, a djevojčice redovno zatrpavaju «zidove» youtube klipovima; CCC – za mnoge, kako Sarajlije tako i one van grada, ponos i oličenje «Capital-a»??? Ne znam stvarno, meni to toliko licemjerno sve izgleda da stvarno dovodim u pitanje sve i opet se javlja ono staro: kome, za koga?

To su neke stvari koje vjerujem svi posebno aktivni učesnici scene već dobro poznaju i koje godinama stoje i po ko zna koji put se nanovo pominju. Da se osvrnem kratko i na same nastupe i party ko party, ipak je ovo report sa događaja. Čekajući Godo-a da napuni AG, nastupi počinju relativno kasno i prvi izlazi Shtela pred nekih 20/30 ljudi, da sada ne pretjeram. Uz obrazloženje da izlazi sam, jer čovjek je bio u Španiji godinu i više dok je ostatak ekipe snimao album, Shtela roka dvije stvarke koje smo mogli čuti na Tacinom nastupu. Ovaj put po meni je to zvučalo extra, sada da li zbog kritika sa bloga i znanja da sam ja prisutan (pa me još i prozivo za vrijeme nastupa) ne znam stvarno, ali šalu na stranu, odlično odrađen posao. Posebno je legla ona pričica o Sarajevu sa Keminim refrenom ovaj put odrađenim bez zamjerke. Treba naglasiti da je Shtela na sebe uzeo i ulogu domaćina i animatora tog malog broja ljudi što je atomosferu kod istih podiglo i bar na momente učinilo klub «punijim». Nastup CCC-a ne bih puno komentarisao. Ljudi su imali problema sa očitavanjem matrica što je vidno uticalo kako na njihovo raspoloženje, tako i na samu izvedbu. Stvar se pokušala «spasiti» beat boxom, ali na kraju i sami vidno razočarani silaze sa bine, tako da ostaju dužni ono najbolje. To očekujemo kad bude spreman album!

Drugi na scenu stupa duo iz Mostara, Shatt Matt, vjerujem mnogima jedina nepoznanica te večeri. Nastup ne bih nazvao ni lošim, ali ni dobrim, ako već repaš ljudima – repaš ljudima ne jedan drugom u facu, malo manje deranja u mikrofon i razumijem da je malo ljudi, ali odraditi profesionalno što je moguće više radi tih što su tu! To je inače kod naših repera tako - ako je malo ljudi olako se shvata nastup, ne cjeni se to što je ipak 20 ljudi došlo, ali to je tema za neke druge reporte.

Ostatak hercegovačkih predstavnika izlazi u vidu Malter Ekipe (Mayer, Srele i Dark). Malter sam stvarno imao priliku često gledati i rijetko kad sam bio zadovoljan čitavim nastupom, vazda je nešto «škripilo». Ovaj put je to bilo stvarno puno bolje, možda što je manji broj ljudi bio na bini, možda uigranost Mayera i Sreleta, ali u svakom slučaju dosta dosta dobar nastup. Posebno bih izdvojio Darka koji je po meni odradio svoj najbolji nastup koji sam ja gledao, a solo stvar koju je rokao je ubila!

Za kraj i na još prazniji klub izlaze zvijezde večeri. Kažem još prazniji jer dobar dio CCC-a po završetku svog nastupa napušta AG. U razloge neću ulaziti, ali nije bio red. Lobossi, ljudi su tu niz godina iako će neki reći da nije to to u smislu da se nešto napredovalo, da nema tu nekih multivitamina, ne znam ni ja čega sve, su odradili najbolji nastup od svih nabrojanih definitvno. Kod njih se vidjelo to «nema veze koliko je ljudi mi ćemo svoje odraditi profesionalno što je moguće više». Uigranost ekipe posebno Kwonela i Crnog je odlična bez viška bek vokala i nepotrebnih uleta. Nove stvarke stvarno dobro zvuče, a atmosferu je dodatno ložio i Mayer koji je bio DJ sve vrijeme (a i ujedno i producirao novi album tako da je znao gdje šta treba i povremeno uzimao i mikrofon). Stare bengalice su kod ekipe koja je ostala odlično prošle i stvarno šteta što ljudi nisu mogli vidjeti te Lobosse u novom izdanju. Moram za kraj samo izdvojiti Kwonela i njegove mc vještine kako na traci tako i live. Ljudi nisu svjesni koji je to «luđak», kad 'okine flow, kakav Busta kakav Twista!

Preza me zamolio da odradim ovaj report jer su oni zagrijavali pred Diyalu pa nisu bili u mogućnosti biti tu i čak rekao da ne moram puno pisati. Ovim putem Preza izvini, ali ovo je najkraće što sam mogao vjeruj mi. Zaključak kratak i jasan, po ko zna koji put Sarajevo pokazuje poznato lice...šteta, sramota... Ova ekipa to nije zaslužila jer kako Kwonel u intervju pred nastup reče da očekuje stara neka lica da vidi, staru ekipu, kako je nekad bilo... Moj dajdža, ta vremena su ostala u ranim 2000. u akcesu i Labirintu, sad je neka druga furka. Svakome njegovo, ali ta stara garda, barem neki mogli su prisustvom ispoštovat ljude koje su do juče bratili i hvalili se da ih poznaju na sav glas...damn shame!

0 comments:

Post a Comment